02:54
Call of Duty: Ghosts RU обзор, офіціальний сайт, скачати ігру

Call of Duty: Ghosts RU обзор, офіціальний сайт, скачати ігру

Call of Duty: Ghosts RU обзор, офіціальний сайт, скачати ігру

Call of Duty: Ghosts комп'ютерний шутер

Був час, коли ігри серії Call of Duty задавали тон цілого жанру. Ними всі захоплювалися, їм намагалися наслідувати інші розробники, вони були самим втіленням слова "якість". Але, починаючи з культовою Modern Warfare 2, що стала апогеєм розвитку серії, CoD повільно, але вірно почала втрачати марку. Call of Duty: Ghosts, якій і присвячується наш огляд, на жаль, винятком не стала, підтвердивши припущення геймерів, які вважають, що видавець і розробники просто намагаються викачати якомога більше грошей з славного бренду, не докладаючи до цього дійсно серйозних зусиль.

Специфіка Call of Duty: Ghosts

З року в рік повторюється одне і те ж - нам піар-менеджери обіцяють цілу революцію в жанрі, новий движок і бла-бла-бла. Потім справа доходить до релізу, в якому гравці чітко бачать, що прориву не те що в жанрі - навіть у самої серії немає і близько, а движок використовується мало того що старий, так ще й допиленный незрозумілим чином, що і картинка особливо не змінилася, зате системні вимоги відчутно зростають. Call of Duty: Ghosts стала вершиною всіх слів, написаних трохи вище в цьому абзаці. Чи розробники і видавці ще раз наступлять на ті ж граблі, отримавши настільки відчутний ляпас в цьому році, а раніше хоча б якісь поліпшення в серії таки помічали...



Чим же так погана Call of Duty: Ghosts? За мірками здебільшого ігор жанру - нічим. Більш того, вона значно цікавіше багатьох з них. Але хіба можна порівнювати бренд з такою історією і таким бюджетом з всіма іншими, окрім Battlefield? Це не боротьба рівних суперників, навіть не близько. Саме з урахуванням статусу та позиціонування проект став відвертим провалом. Він увібрав в себе купу банальностей, старих ідей, нудний сюжет, швидкоплинну кампанію і нічим не примітний мультиплеер, заради якого не варто кидати аналогічний режим, наприклад, Black Ops.

Call of Duty Ghosts скриншот

Почнемо з сюжету - раніше билися з усілякими арабськими терористами, злими росіянами, не менш злими німцями зразка початку сорокових років минулого століття... Тепер нам протистоять браві латиноамериканці, що посміли об'єднатися в конфедерацію і почали підкорювати всіх і вся. Протистоїмо цього наброду ми - мужні і відважні "Привиди", загін елітних бійців, зрозуміло, американських - хто ж ще повинен-то рятувати планету, а ви як думали? У розпорядженні воїнів добра є значний арсенал крутих гаджетів, самі модні зразки зброї, а ще вони ховаються за дуже колоритними масками-черепами.

Розбавити нудний сюжет Call of Duty: Ghosts спробували за допомогою впровадження елементів сімейної драми, в якій батько є бувалим воїном, який прагне зробити таких же зі своїх синів. А заодно намагається працевлаштувати їх у вже згаданому загоні "Примар". Сини, дивлячись на авторитетного близького родича, наскрізь просочуються патріотизмом і тягою до геройських вчинків. На жаль і ах, але навіть у цій драмі" не треба бути особливо проникливим, щоб здогадатися, що когось із них неодмінно грюкне головний антагоніст, якого ми згодом будемо карати особисто.

До речі, про головного лиходія - маразм сюжету в цьому місці сягає критичної позначки. Він - колишній "привид", якого одного разу свої ж тодішні колеги кинули під час операції. Бідолаха наскільки образився на колишніх соратників, що хоче їх усіх за це знищити, а щоб мало не здалося - рознести в мотлох, ні мало того всю держава США в цілому. Смішно? Навіть дуже, ось тільки творці, судячи з усього, жартувати і не збиралися, думали, що це хтось реально зможе сприймати всерйоз...

Ця нудна шаблонність і примітивність сутті сюжету зовсім не обмежується, підкріплюючись пересічними і нічим не примітними діалогами, типовим для таких ігор пафосом і зовсім вже заваленій розв'язкою в кінці. Для повного щастя нав'язливо дає гравцям зрозуміти, що їх чекає покарання у вигляді сиквела. Місії ніхто не зволив якось пов'язати один з одним, нас кидають по самих різних куточках земної кулі і не тільки, а от як ми опинилися в тому чи іншому місці і чомусь часто залишається загадкою.

Call of Duty Ghosts фото

До речі, про куточках земної кулі і не тільки - в Call of Duty: Ghosts різноманітність локацій таки вражаючі декорації стрімко змінюються одна на іншу, не повторюючись взагалі. Навіть віддалено. То ми боремося в космосі з автоматом, то опиняємося в руїнах зруйнованого міста, то воюємо під водою в Атлантиці, в загальному, різноманітність локацій можна сміливо зараховувати до небагатьох переваг проекту. При цьому, на жаль, вичавити максимум з начебто доброго почину автори так і не змогли. Ті ж битви в космосі так і віддають свіжістю і новизною, виглядають дуже цікаво і захоплююче. Але чомусь ця свіжість розтягнута на жалюгідні кілька хвилин, після чого всі веселощі закінчується.

Підводні дії теж виглядають прекрасно, все дуже красиво і правдоподібно відтворено, але знову ж - вичавити максимум з перспективної ідеї розробники то не змогли, чи не захотіли. Чи просто витратили весь виділений їм бюджет на всілякі спецефекти, які виглядають таки красиво і навіть кінематографічно. Ось тільки якість картинки від попередніх частин не пішла далеко, м'яко кажучи, всі розмови про новий движок не варті і виїденого яйця. Так, тут як і раніше красиво руйнуються великі будівлі, ефектно вибухає і розбивається всіляка техніка але, дивлячись на великі системні вимоги, гравець неминуче перейматиметься питанням - а до чого така ненажерливість ресурсів? Де обіцяна некст-ген картинка? 

Call of Duty Ghosts фото космос

На жаль, перерахованих вище видовищних і пам'ятних моментів в Call of Duty: Ghosts дуже мало. В інших випадках вас чекають заскріптовані до непристойності дії, без права вибору і можливості зробити крок в сторону. Приїлися, застаріла і не змінилася ні на йоту аркадна бойова механіка, обридливі міні-ігри, нереалістичні сцени з управлінням бойовою технікою (від безпілотників до танків і вертольотів) та інші речі наскрізь віддають вторинністю і видають маленьку фантазію творців.

Вся дія не виглядає єдиним цілим механізмом, воно швидше нагадує неправильно зібраний пазл з перекрученою внаслідок картинкою. Ми постійно носимося з лінійним до непристойності коридорним рівнів, щосили розстрілюємо цілі полчища супротивників, не відрізняються, окрім усього іншого, хоча б штучним інтелектом. Ведуть себе нерозумно, як звичайне гарматне м'ясо, здатну доставити проблем тактично, зате постійно давящее кількістю. Ну і в окремих випадках доставляють проблеми своєї читерской влучністю.

Бойові дії залишилися без оновлення і в плані одержуваних нашим героєм ушкоджень - побачили червоні плями на екрані? Сховайтеся в укритті і не висовуйтеся, на протагоністові кульові поранення заживе, як на собаці, через кілька секунд він повернеться з повноцінним здоров'ям і винищить ошелешених таким поворотом подій невигадливих супротивників. Від союзників теж толку немає, вони здаються зовсім вже декоративними, постійно стріляючи "в молоко" і анітрохи не допомагаючи в бою. Спроба дати гравцеві відчути себе справжнім крутим героєм? Не краща ідея, виглядає надто вже неприродно і нудно, так і від таких "помічників" роздратування накопичується все більше і більше з кожною новою місією.

А розпіарений маркетологами видавця пес Райлі? Як це назвати, окрім як непорозумінням? На нього робили ставку ледь не на центр всій свіжості і новизни Call of Duty: Ghosts, ще б пак- де вам ще давали пограти за собаку? Але на перевірку виявляється, що за чотириногого друга людини ми зіграємо за всю гру сумарно не більше двадцяти хвилин, і то - інтересу в нуль. А все із-за вкрай заїждженої стелс-механіки. Що людиною крастися, що собакою - діємо абсолютно однаково. І навіть на ворогів тихо нападаємо однаково, різниця лише в методах - бійці користуються ножами, вівчарка - зубами.

Call of Duty Ghosts фото сабака

З одиночної кампанією все ясно, а що нам пропонує мультиплеєр? А нічого. Нічого нового - заради нього не варто купувати Call of Duty: Ghosts, адже зміни на тлі Black Ops 2 можна перерахувати на пальцях однієї руки. Вони полягають в нових режимах - "Бліц", "Заряджений", "Вимирання". Перший з них нудний, другий - хоч і динамічний, але швидко набридає (щоб не вмирати, потрібно постійно вбивати ворогів, від простою ваш боєць гине). Загострити увагу варто хіба що на третьому, який ввели в проект замість досить непоганого режиму "Зомбі". Гравець приєднується до трійці інших геймерів, утворюючи квартет, покликаний вести запеклу боротьбу проти полчищ інопланетян.

Ліквідовані прибульці приносять персонажам кишенькові гроші, які витрачаються на придбання патронів, девайсів на зразок автоматичних турелей і тому подібних речей, що спрощують бої. Гравці команди набираються за випадковим принципом, до вас можуть відправити як крутих досвідчених воїнів, так і новачків, які абсолютно не розбираються в механіці ігрового процесу, в тактиці і так далі. Зате розробники подбали, щоб собака з'явилася ще в мультіплеєрі - ви зможете завести, якщо угробите кілька ворогів поспіль. Пес буде непоганим бонусом, так як чітко хватає ворогів за горло і за все інше, часто не даючи тим ні єдиного шансу на порятунок.

Закінчують набір нововведень мультиплеєра свіжі карти. Яким ох як далеко навіть до тих, що були в Battlefield: Bad Company 2, а про більш свіжих "батлах" навіть згадувати не хочеться - все так сумно в Call of Duty: Ghosts. Карти, хоч і нові, але до непристойності похмурі і тісні, ніяких тактичних баталій - тільки змагання у тому, хто стріляє влучніше і наводиться на ціль швидше. Звичайно, свіжі карти прийдуть з оновленнями і DLC - але за це гравцям знову доведеться витрачати гроші, а чи варто воно того?

Call of Duty: Ghosts можна назвати тотальним провалом. Провалом, який цілком непогано виглядає на тлі малобюджетних бойовиків від полуаматорских студій, але ніяк не на тлі самих творінь студій калібру Treyarch і Infinity Ward. І вже тим більше ніяк не на тлі прогресуючої семимильними кроками серії Battlefield, яку відтепер і конкурентом CoD важко назвати, адже зовсім різний рівень, і він не на користь останньої.

Видео обзор Call of Duty: Ghosts RU

Чомусь здається, що розробники напару з видавцем зроблять потрібні висновки і спорудять на наступний раз дійсно нову гру, доведену до розуму. Але ці думки жене геть сумна статистика - з моменту виходу першої Modern Warfare не було ніяких проривів, а адже минуло більше шести років... Тупе клонування і самокопірованія з року в рік приносить величезні гроші як розробникам, так і видавцям - багато хто і далі будуть охоче купувати нові ігри серії CoD тільки з-за самого імені бренду. Імені, створеному на славних іграх, які вийшли вже досить давно.

Call of Duty: Ghosts зовсім не за що похвалити, крім невеликої кількості свіжих ідей в одиночній кампанії, значного арсеналу зброї, динаміки битв в мультіплеере і ще однієї новинки - режиму "вимирання" у все тому ж многопользовательском режимі. Але це - дрібні світлі плями в темноті, забезпеченому моторошної оптимізацією (украй високі системні вимоги не відповідають картинці), заїжджені до межі бойової механікою з вже приївшимися однаковими перестрілками і шаблонними рівнями, пересічними міні-іграми, короткої кампанії з дурним сюжетом, тісними і нудними картами для багатокористувацьких баталій і з численними технічними проблемами.

Вперше за весь час існування серії Cod вона не просто не зробила крок вперед чи тупцювала на колишньому рівні - Call of Duty: Ghosts сміливо можна вважати широким кроком назад. 

Офіціальний сайт Call of Duty: Ghosts RUhttp://cod.xsolla.com


Просмотров: 8 | Добавил: Midav | Теги: Call of Duty: Ghosts RU ігра, Call of Duty 2014, Call of Duty: Ghosts RU видео, Call of Duty: Ghosts RU, шутер, Call of Duty: Ghosts RU обзор | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вверх